יום שבת, 20 ביוני 2015

שכבות שוקולד וניל שמנת מתוקה ותותים

קצפת ותותים יש טעים מזה?? כנראה שלא...בכל פעם שאני רואה תותים  מה בא לכם??אולי רולדה?? כןןןןן....עם תותים ושמנת!!אני מציירת את העוגה הבאה שלי.שוב.. כמו בכל שבוע ביום רביעי אני שואלת את הילדים מה להכין??שוב??או קיי... אני יכין שתי רולדות אחת בטעם שוקולד והשנייה בטעם וניל..נו...עשיתי קצת שינויים וזה מה שיצא!!
     





מצרכים לרולדה אחת
מתאים לתבנית של תנור סטנדרטי
4 ביצים
1/2 כוס סוכר
1 כפית תמצית וניל
1/2 כוס קמח
1 כפית אבקת אפיה
2 כפות קורנפלור
1 כף שמן
קליפת לימון מגוררת
למלית
400 גר` תותים פרוסים
2 שמנת מתוקה
1 אינסטנט וניל צרפתי
1/2 כוס חלב
אופן ההכנה
לחמם תנור ל-170 מעלות
משמנים תבנית,מרפדים בנייר אפייה, ומשמנים גם אותו מפזרים מעט אבקת סוכר.
מקציפים ביצים, סוכר ,ותמצית וניל , עד לקבלת תערובת תפוחה ובהירה במשך 7 דקות.
מוסיפים קמח,אבקת אפיה,גרידת לימון,וקורנפלור ומערבלים לאט עד לאיחוד החומרים מוסיפים שמן 
ומערבבים מעט.
משטחים את התערובת בתבנית ואופים כ-20 דקות, בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות עד שהעוגה זהובה.
מכינים נייר אפייה חדש מפזרים אבקת סוכר מוציאים את העוגה והופכים על נייר האפייה.
מורידים את נייר האפייה, הופכים שוב, וחוצים את הטורט לחצי.
סה"כ 4 חצאים.
מקציפים שמנת מתוקה,אינסטנט,וחלב לקצפת יציבה.
מרכיבים את העוגה
מניחים טורט וניל מורחים קצפת מעל, מסדרים פרוסות תותים.מעל מניחים את הטורט שוקולד,
 ושוב מורחים קצפת, ומעל תותים כך בשאר.
 מסיימים עם קצפת ותותים מעל.
  מכינים רולדת שוקולד לפי המתכון וממירים רבע כמות קמח בקקאו מצננים וחוצים את הטורט
           

אם אהבת את המתכון לחץ/י ואשר/י את ה-LIKE

מתכונים נוספים שאת/ה עשוי/ה לאהוב

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...