יום חמישי, 4 ביוני 2015

קובה סלק אדום

כמו שאתם כבר יודעים בעלי הוא חצי חצי(מרוקאי/עיראקי)... והוא בכלל צבר ונולד בארץ ,נו ככה זה הולכים איפה שטעים,אז לפעמים טעים לו במרוקו,ולפעמים הוא נזכר בסבתא סאלח'ה.ואני מכינה מה שטעים לכולם. אני מכינה גם קובות מטוגנות /מבושלות ועדיין לא העלאתי את כולם,מדי פעם אני אפזול לצד העיראקי הטעים, וככה כולם מרוצים. אני לא מנסה לעצבן את העיראקים אבל חייבת פפריקה מתוקה וחריפה בקובות!!!....ועוד כל מיני שינויים !!!נו...בגלל החצי שלי!!








  
    מצרכים ל-10 מנות
לקובה
300 גר'  סולת
1 כף שמן
1 כפית מלח
1-1/2 כוס מים (עד לקבלת בצק רך)
למרק
1 בצל קצוץ
2 כפות שמן קנולה
3 עלי סלרי עם גבעול קצוצים
1 כפית מלח
1 כפית מלח לימון
2 כפות פפריקה מתוקה
1 כפית פפריקה חריפה
1/2 כפית פלפל שחור גרוס
1 כפית סוכר
1 לימון סחוט טרי
3 כפות רסק עגבניות
3 סלקים חתוכים לריבועים קטנים(כך הם מתבשלים מהר)
למילוי
300 גר' בשר בקר טחון
1/2 כפית-מלח,פלפל שחור,בהרט
3 כפות צנוברים
כף שמן
אופן ההכנה
מערבבים את הבשר עם התבלינים מוסיפים צנוברים מכינים קציצות ומניחים על תבנית

 חד פעמית ,מעבירים להקפאה  לשעה (אנחנו אוהבים יותר בשר פחות בצק).
למרק
מטגנים את הבצל, מוסיפים סלרי ,ומערבבים מוסיפים את הסלקים ,ומים עד כיסוי ומבשלים
 עד לריכוך כשעה.
מוסיפים רסק ,ואת שאר התבלינים ,למעט הלימון מבשלים עוד 10 דקות.
לקובה
מערבבים את כל המצרכים עד שהסולת רכה ורטובה מעט, מניחים בצד לרבע שעה.
מוציאים את הקציצות מהמקפיא ,צובטים מבצק הסולת חתיכה ,ומצפים את הקציצות.
מכניסים למרק ומבשלים 20 דקות נוספות .מתקנים טעמים, מוסיפים את הלימון מבשלים עוד כ-5 דקות.

אם אהבת את המתכון לחץ/י ואשר/י את ה-LIKE

מתכונים נוספים שאת/ה עשוי/ה לאהוב

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...