יום רביעי, 17 ביוני 2015

פאי שוקולד אה לה פריז

חגיגות החינה החלו, ואני בכוננות עוגות ועוגיות, וכולן פרווה כמובן. והיום החינה של בת-אל היפה עם רועי המתוק, בת-אל הבת של החברה הכי טובה שלי,וזה אומר שאני מכינה הכל, ונוכחת בכל הטרום מסיבות, לפני ואחרי. רחל (אימא של בת-אל) "חולה" על פאי ולא משנה תכולתו.."יפצ'וק תכיני לי 7 פאי "קצת" עוגיות לחינה נו את יודעת "בקטנה". ואני "בקטנה" מכינה בכייף ובאהבה גדולה...כי ככה זה חברים יאללה בשמחות!!!





לקלתית
250 גר' קמח רגיל
3/4 כוס חד פעמי אבקת סוכר
1 ביצה
100 גרם מחמאה( מזולה)
5 כפות מים קרים
1 כף גרירת תפוז

למלית שוקולד:
200 גרם מחמאה(מזולה)
3 שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו
4 ביצים בגודל לארג'
4 כפות סוכר

לציפוי שוקולד:
1 שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו
50 גרם מחמאה (מזולה)
אגוזי ברס לקישוט
4 עלי שוקולד בטעם תפוז
50 גר' שוקולד לבן

אופן ההכנה

לקלתית
מערבבים בקערה המיקסר מחמאה מומסת, ואבקת סוכר ,טורפים פנימה את הביצה.
מוסיפים גרירת תפוז ,וקמח עד לקבלת בצק אחיד (לא יותר מדי) .אם יש צורך מוסיפים מים.
מסדרים את הבצק בתבנית (כמו בתמונה).
מעבירים למקפיא ל-10 דקות.
מוציאים מהמקפיא ,שמים נייר אפייה ומעל חומוס, או שעועית ,ולתנור ל- 20 דקות עד להזהבה ב -180 מעלות.
בסיר ממיסים שוקולד ומחמאה ,ובמיקסר מקציפים ביצים שלמות עם סוכר לקצף תפוח .
מאחדים בין שניהם ,וברגע שהפאי יוצא מהתנור מוזגים על הקלתית ואופים בערך 8 עד 10 דקות .
גם אם לא יציב לגמרי כשיתקרר זה יתייצב ,ממיסים במיקרוגל שוקולד עם מחמאה ויוצקים מעל .
מקשטים עם אגוזי ברס ומניחים את עלי השוקולד תפוז מעל.




*** לשדרוג הפאי אפשר להוסיף שוקולד לבן לפני אפיית מוס שוקולד

אם אהבת את המתכון לחץ/י ואשר/י את ה-LIKE

מתכונים נוספים שאת/ה עשוי/ה לאהוב

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...