יום ראשון, 12 ביולי 2015

מרק אפונה קצת אחרת

הילדים שלי אוהבים שינויים ,אין להם בעיה לנסות ולטעום ,וכך קורה שבכל פעם כשהילדים רואים מתכון חדש שלא נוסה עדיין שולחים לי קישור למייל ,אני בוחנת ומחליטה יאללה מכינים...והפעם קיבלתי שני מיילים עם אותו מתכון .לא להאמין   אלמוג שלח לי את הקישור"אימא ניראה לי מתכון אשששש"!!!כמובן שהסכמתי הכנתי צילמתי שלחתי לאינסטוש ,ואז אני מקבלת תגובה מאושרי...אימאאא את זריזה זה מוכן?? אני בדיוק שולח לך קישור.כן...יש להם בדיוק את אותו הטעם ....והאמת המרק היה טעים מאוד וקל להכנה.
      
מצרכים ל-5 מנות
1 חבילה פוזילי ברילה, מבושלת לפי הוראות היצרן
2 כוסות אפונה יבשה שטופה ומסוננת
10 שיני שום טריות פרוסות
4 גבעולי סלרי אמריקאי חתוכים לקוביות (לשמור את העלים)
1 בצל חתוך לקוביות
1 צרור פטרוזיליה קצוצה
2-3 גבעולי נענע (לא חובה)
2-3 עגבניות טריות חתוכות לקוביות
3-5 כוסות מים (תלוי בסמיכות של המרק שאתם מעדיפים)
2 כפות שמן זית לטיגון
מלח לפי הטעם
פלפל שחור

אופן ההכנה:
1. מטגנים בסיר עמוק עם מעט שמן זית את הבצל, פרוסות השום והסלרי.
2. מוסיפים את האפונה והמים, מביאים לרתיחה ומבשלים על להבה נמוכה כשעה (עד שהאפונה
   מתרככת ומתחילה להתפורר).
3. מוסיפים לסיר את העלים של הסלרי והפטרוזיליה (ונענע, לפי הטעם), מתבלים וטוחנים בעזרת
    בלנדר-מוט ליצירת מרק חלק וקטיפתי, טועמים ומשפרים טעם.
4. מוסיפים את הפסטה המבושלת ואת קוביות העגבניות, מערבבים ומגישים מיד.
המתכון של השף יניב פרטוש....אני וויתרתי על הקרוטונים

אם אהבת את המתכון לחץ/י ואשר/י את ה-LIKE

מתכונים נוספים שאת/ה עשוי/ה לאהוב

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...