יום שישי, 10 ביולי 2015

עוגיות חמאה במילוי ריבת תות

את עוגיות "טולטול"(הן קרואות כך ע"ש כלתי אביטל).. אני מכינה פעם בשבועיים כאשר בני וכלתי מגיעים לביקור. כמו בכל פעם כלתי שולחת הודעה לוודא שלא שכחתי להכין לה עוגיות וזה בכלל לא משנה אם יש מבחר עוגיות אחר היא לא מוותרת!! ואני  אוהבת שינויים (תראו כמה צורות הכנתי )מנסה לחשוב איך להפתיע את אביטל מה יגרום לה להתרגש??כי בדרך כלל מגיעה תגובה ופרצוף חמוד. יושבת וחושבת...פתאוםםםם!!! הברקה!! אני יכין לה עוגייה ענקית עם ריבה פושטית שהיא הכי אוהבת. ישששש מעולה ...זה יצא מעולה שלחתי לבן שלי,גם הוא התרגש.... אימא!!! "איך חשבת על זה ??אביטל תתעלף את לא מבינה מה עשית לי" טוב... זה הצליח לי הם הגיעו ביום שישי ואני מביאה את האריזה החיננית ...מגישה לאביטל ואומרת לה:"קניתי לך מתנה" כבר התרגשות ...היא פותחת ומתחילה לבכות...מה??למה?? עד כדי כך? "חששתי שלא תכיני לי כי לא הרגשת בטוב ועכשיו...כל הגודל הזה? וואו זה היה מרגש ומצחיק ...ושווה כל מאמץ.






מצרכים
2 כוסות קמח רגיל(הכמויות בכוס חד פעמית שתייה חמה)
1 אבקת אפיה
3/4 כוס קורנפלור (כוס חד פעמית שתיה קרה)
1/2 כוס אבקת שקדים מולבנים(חד פעמית שתיה חמה)
כפית קליפת לימון מגוררת
כף תמצית וניל
3 כפות סוכר
3 כפות אבקת סוכר
2 כפות אינסטנט פודינג וניל
120 גרם חמאה בטמפ' החדר
60 גרם מחמאה מומסת
ביצה+חלמון בגודל L
2 כפות שמנת מתוקה

למילוי
ריבת תות


אופן ההכנה
מנפים לקערה את כל המצרכים היבשים(קמח,אבקת אפיה,קורנפלור,סוכר,אבקת סוכר,אבקת שקדים
כולל גרידת לימון.
מוסיפים חמאה חתוכה לקוביות מערבבים בוו גיטרה עד לקבלת בצק פירורי.
מוסיפים מחמאה מומסת, תמצית וניל,ביצה וחלמון ביצה,שמנת מתוקה, לשים עד לקבלת כדור בצק.
מצננים במקרר כארבעים דקות.
מחלקים את הבצק לארבעה חלקים , מרדדים את הבצק על משטח מקומח לעובי של 3-4 מ"מ.
קורצים צורות על פי בחירה,רצוי שחלק אחד יהיה עם חור.
מכניסים לתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות, למשך כ- 15 דקות.(העוגיות צריכות להישאר בהירות).



**מתכון של סימה דרור המוכשרת♥

אם אהבת את המתכון לחץ/י ואשר/י את ה-LIKE

מתכונים נוספים שאת/ה עשוי/ה לאהוב

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...