יום שבת, 17 באוקטובר 2015

סלט חצילים אפויים ברוטב

את הפטנט הזה אתם חייבים לנסות...לא יודעת מה אתכם אני שונאת לטגן!!!אני יודעת שזה טעים...משמין...ואין תחליף לטעם!!! לפני שבועיים התארחתי אצל חברים ומרוב סלטים על השולחן לא ראיתי את המנה העיקרית. אני"חולה" על חצילים בכל מצב צבירה ומשתדלת לא לטגן!! כשראיתי את החצילים שאלתי את חברתי אם זה מטוגן והיא "מה פתאום מטוגן אני כבר לא מטגנת את חייבת לטעום" טוב....אני יכולה לספר לכם שהם הרבה יותר טעימים מהמטוגנים...תנסו ואל תשכחו מי גילה לכם את הפטנט המעולה הזה!!!



מצרכים
1 חציל בינוי חתוך לפרוסות עם הקליפה
3 כפות שמן זית
1 כף פפריקה מתוקה
1 כפית מלח גס
1/2 כפית כמון
1 כפית פלפל שחור גרוס
1 ביצה בגודל L

אופן ההכנה


לערבב היטב ביצה,שמן זית,פפריקה,מלח,פלפל,לטבול את פרוסות החציל בבלילה.

לשמן נייר אפיה להניח את פרוסות החצילים.

לאפות בחום 190 מעלות כ-20 דקות.





***מומלץ לאכול עם מטבוחה וחלה של בית

אם אהבת את המתכון לחץ/י ואשר/י את ה-LIKE

מתכונים נוספים שאת/ה עשוי/ה לאהוב

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...