דלג לתוכן הראשי

רשומות

מציג פוסטים מתאריך יולי 24, 2017

טריפל שייקים קיציים

חגיגת קיץ עם "אחוה" - מגישה מתכון מיוחד: טריפל שייקים קיציים העונה החמה כבר בעיצומה ומה יותר טוב משייקים המבוססים על ממרחי טחינה, פירות העונה וכל טוב הארץ בכדי להתרענן? חברת "אחוה", יצרנית הטחינה המובילה בישראל, מגישה שלוש הצעות לשייקים אישיים, בשילוב ממרח הטחינה מתוצרתה בהם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, המעולה לשימוש לקינוחים ואפיה בריאה יותר. קיץ נעים!

מצרכים: שייק טחינה סליאן ומיקס שקדים ואגוזים 3 כפות גדושות ממרח טחינה עם סילאן "אחוה" (400 גר' במיכל) 2 תמרים מגולענים 1 בננה רכה פרוסה 1/2 כוס מיקס שקדים: שקדים קלופים לא קלויים, אגוזי מלך, אגוזי מלוז, פקאנים מסוכרים וכד' 1 כוס חלב שקדים
שייק חלוה ופירות אדומים 3 כפות גדושות ממרח חלוה עם שוקולד "אחוה" (400 גר' במיכל) 1 כף חמוציות 1/2 כוס פירות אדומים קפואים: פטל, חמוציות, דובדבנים 1 כף זרעי צ'יה 1 כוס חל

אתגר החופש הגדול-"מילון התיאבון"

           אתגר החופש הגדול כיצד לשמור על הרגלי אכילה בריאים ולמנוע השמנה בילדים
מאת: יעל חן רביע, דיאטנית קלינית לילדים ומאמנת אישית


החופש הגדול הוא הזדמנות פז לבילויים משפחתיים. הוא מאפשר לנו זמן יקר להיות יחד, לצבור חוויות משותפות וליהנות מעצם השהייה המשותפת - הורים וילדים. יחד עם זאת, דווקא משום שהשגרה מופרת וזמן הפנאי המשפחתי רב יותר מתמיד, מבחינות רבות החופשה הגדולה מהווה אתגר להורים ובין היתר בסוגיות הקשורות להתנהלות בארוחות מחוץ לבית, בקייטנות, במסעדות, בים בבריכה ועוד. הורים לילדים עם עודף משקל יכולים לחוש חרדה ודאגה לכך שילדיהם יוסיפו על משקלם בתקופה זו, וזו תופעה שיכולה לקרות ושניתן למנוע אותה על ידי שמירה על מספר כללים וקווים מנחים שנכונים לכל משפחה באשר היא.
יעל חן רביע צילום- סטודיו כותרת
אתגר החופש הגדול כיצד לשמור על הרגלי אכילה בריאים ולמנוע השמנה בילדים
מאת: יעל חן רביע, דיאטנית קלינית לילדים ומאמנת אישית
החופש הגדול הוא הזדמנות פז לבילויים משפחתיים. הוא מאפשר לנו זמן יקר להיות יחד, לצבור חוויות משותפות וליהנות מעצם השהייה המשותפת - הורים וילדים. יחד עם זאת, דווקא משום שהשג…
תוכן קולינרי ישראלי איכותי
powered by foody